Aanmelden

Veelgestelde vragen
Zongenoot BurenBonus

Veelgestelde vragen
Zongenoot BurenBonus

1. Hoe weet ik wat mijn persoonlijke referentiecode is?

Antwoord:

Wanneer u meedoet aan het zonnepanelenproject, krijgt u een e-mail. Dit is de bevestiging van uw aanmelding. In deze e-mail staat uw persoonlijke referentiecode. Heeft u de e-mail niet ontvangen of kunt u deze niet meer vinden? Neem dan contact met ons op.

2. Hoeveel buren kunnen mijn persoonlijke referentiecode gebruiken?

Antwoord:

U kunt uw referentiecode aan zo veel buren geven als u zelf wilt. Voor elke buur die uw code gebruikt, krijgt u een bonus.

3. Ik heb van twee buren een referentiecode gekregen. Krijgen ze nu allebei een bonus?

Antwoord:

U kunt bij het ondertekenen van uw overeenkomst maar één referentiecode gebruiken. De buur van wie u de persoonlijke referentiecode gebruikt, krijgt samen met u de bonus.

4. Waarom wordt het bedrag pas na drie maanden overgemaakt?

Antwoord:

Wij willen eerst zeker weten dat wij het huurbedrag voor de zonnepanelen van uw rekening kunnen afschrijven. Dit controleren wij voor drie maanden. Als alles goed gaat, storten wij de bonus op uw rekening.

5. Wat als ik binnen drie maanden ga verhuizen?

Antwoord:

Wanneer u binnen drie maanden na oplevering van de zonnepanelen verhuist, kunnen wij geen BurenBonus uitkeren. Dit geldt voor u en voor de buur die u aandraagt of heeft aangedragen.

6. Kan ik de BurenBonus combineren met andere acties?Nee, de Iederzon BurenBonus is niet geldig in combinatie met andere acties. Hieronder vallen ook acties van derde partijen.

Antwoord:

Nee, de Zongenoot BurenBonus is niet geldig in combinatie met andere acties. Hieronder vallen ook acties van derde partijen.

Staat uw vraag er niet tussen?

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op via:

088 – 311 03 45 (ma-do: 09.00 – 20.00 uur, vr: 09.00 – 17.30 uur) of stuur een e-mail naar info@zongenoot.nl.